Thursday, April 11, 2013

Big Brother, Anaidi: Joana më do edhe mua edhe.

 
 
10Nga një bisedë që filloi për indikacionet Elena pyet Anaidin nëse lidhja e tij do të vazhdoj me Joanën jasht.
“Nuk e di si do shkojë” thotë Anadi dhe pasi qëndron disa minuta i menduar thotë “mos harrojmë që ajo ka lënë një njeri tjetër jashtë, një njeri që e do shumë dhe e respekton shumë”.
Anaidi thotë se duke u nisur nga dhuratat që ish i dashuri i Joanës i dërgoi në shtëpi gjatë spektaklit të kaluar dhe reagimi i Jonës tregon se ata të dy ndjejnë shumë për njëri-tjetrin.”
 
Në fund Anaidi thotë “e po unë nuk jam njeriu që duhet të presë Joanën deri sa t’i jepet një mundësi e dytë, e tretë apo e katërt, prandaj nuk kam se si ta mendoj fare këtë pjesën se çfarë do bëj unë me Joanën jashtë”.
Sakaq, lëmshi që ka krijuar Joana mes Anaidit dhe të dashurit që ka jasht duket që do edhe ca të zgjidhet. Illyrians Page.

No comments:

Post a Comment